سلام بعد از اجرا صرفا باید از اجرای احکام پیگیری@کنید شماره پرونده را بررسی کنید
سلام اجرائیه صادر شده و به محکومعلیه نیز ابلاغ شده است. بنابراین بایست تقاضای تشکیل پرونده اجرایی در واحد اجرای احکام بدهید که در چنین وضعیتی، حضور شما لازم هست و صِرف ارسال لایحه کفایت نمیکند.