درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گواهینامه رانندگی

سلام... من سال 1385 برای گواهینامه رانندگی اقدام کردم دکتر شهرمون تا دوساله دیگه میتونی بگیری...دوباره چند سال یعنی درسال 1400دیگه اقدام کردم ارگان دادن کمیسیون پزشکی اصفهان متأسفانه دوباره منفی زدن برام ...به دلیل کارت معافیت پزشکی بند2 ماده 33(البته چندین سال پیش تشنج کرده بودم پیش دکتر رفتم مشکلی ندارم الان 15ساله) میتونم گواهینامه بگیرم یا بهم میدن خیلی نگرانم...

پاسخ ها

سلام نظر کمیسیون ملاک است

سلام شما می‌توانید به نظر کمیسیون اعتراض بنمائید؛ چرا که شما سابقه رانندگی دارید و در این سالیان، برای شما مشکلی پیش نیامده است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص