درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سنوات ارفاقی فرزندان شهید

سلام پرسنل نیروهای مسلح بودم با 24 سال و 6 ماه خدمت اخراج شدم بعلت غیبت های مکرر با توجه به فرزند شهید بودن و داشتن سنوات ارفاقی برنامه ششم در زمان اخراج می‌بایست بازنشستگی برای من اعمال میشد ولی اخراج کردن آیا می‌شود این موضوع در دیوان عدالت اداری شکایت کرد

پاسخ ها

سلام بلی

سلام بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص