درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری

سلام من در یک آموزشگاه آرایشگری ثبت نام کردم و فقط هزینه ی ثبت در سامانه رو پرداخت کردم، حدود 6 جلسه رفتم و اصلا مربی خوب یاد نمی‌داد و در همون ساعت مشتری خودش هم راه مینداخت و کارهای دیگه انجام می‌داد گاهی هم نوه ی این خانم با بچه ی یکی از کارآموز ها به قدری شلوغ میکردن که دیگه کلافه میشدم به خاطر همین دیگه نرفتم، الان زنگ زده میگه باید کل هزینه که میشه 9 میلیون واریز کنی تو این 6 جلسه همه چی رو یاد گرفته فلان در صورتی که من فقط 6 جلسه رفتم و این دوره 2 یا 3 ماهه هست و من گفتم فقط هزینه ی همون 6 جلسه رو میدم با اینکه هیچی یاد نگرفتم میگه نه باید کل هزینه رو پرداخت کنی وگرنه حلالت نمیکنم ازت شکایت میکنم.سوال من اینه واقعا میتونه شکایت کنه.من قرداد کتبی رو هم امضا کردم و همین طور صدای یکی از آموزش های تئوری شو با اجازه ی خودش ضبط کردم که در اون صدای نوه ی این خانم و بچه ی کارآموز کاملا واضحه که سر و صدا می‌کردند.

پاسخ ها

رویه اداری است تا قضایی 

سلام

بله.

امکانش وجود دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص