درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آیا خوردن ساچمه حین آموزش سلاح تفنگ بادی در نیروی انتظامی موجب جانبازی میشود

بنده از پرسنل نیروی انتظامی استان ایلام هستم و درحین اموزش با سلاح تفنگ ساچمه زن بادی توسط افسر میدان تیر و مسئول آموزش به صورت سهوی به ران پای راست بنده اصابت و عصب پای بندع را درگیر کرده و مدارک واسناد پزشکی گویای همه چیز هست که عصب پا به مشکل برخورده وقادر به راه رفتن عادی نیستم. آیا شامل جانبازی میشوم؟

پاسخ ها

سلام بله میتونید تشکیل پرونده بدید حادثه در راستای آموزش بوده 

از معاونت حقوقی سازمان سوال شود یک روند درون سازمانی و اداری است تا قضایی 

با سلام بعد از درخواست بنیاد شهید پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص