درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نحوه شکایت از استاد

سلام. ما امتحان پایانیمون الکترونیکی بود و براساس نمره اعلامی از طرف مسئول آموزش که از امتحان سیستمی حاصل شده، با نمره مناسب درسمو پاس شدم.ولی وقتی استاد نمره رو وارد کرد با نمره 9 منو انداخته و به مسئول آموزش اولتیماتوم داده که کسی برای نمره به من مراجعه نکنه.چون قبلا هم درمورد ایشون مسبوق به سابقه بوده و پیگیریهای ترم بالاییها از طریق دانشگاه حتی با وجود مستندات(موجود بودن نمره سیستمی آزمون) به نتیجه نرسیده،من میخوام این بار برای احقاق حق خود هر کاری لازم باشه انجام بدم.آیا امکان پیگیری این مورد خارج از دانشگاه وجود داره؟ اگه آموزش در زمینه پیگیری ماجرا همکاری نکنه باید به حراست شکایتم رو مطرح کنم؟ممنون

پاسخ ها

صرفا از طریق مسالمت آمیز موضوع را حل و فصل کنید 

سلام دانشگاه زیرمجموعه وزارت علوم هست فلذا شما قادر هستید از طریق وزارتخانه‌ی مزبور اقدام بفرمائید.

 با سلام در این خصوص ابتدا شما باید مستند سازی کنید اسکرین شات نمره اعلام شده پیام ها هر مکاتبه ای که با مسئول آموزش دهید سپس باید درخواست کتبی و آموزشی دانشگاه بدهید و در متن در خاص توضیات رو بنویسید و سپس به حراست مراجعه نمایید  

سوالات مرتبط

وکلای متخصص