درود بر شما.اصولا شما هزینه دادرسی را با دستگاه کارتخوان دفتر الکترونیک باید پرداخت کنید.قیمت منطقه ای جداول مخصوص دارد که دفاتر خدمات هم امکان محاسبه آن را دارند.به مسئول دفتر خدمات مراجعه و مورد را گزارش دهید.اگر پرفراژ ذیل دادخواستتان همین مبلغ را درج کرده مشکلی نیست.
خیر،،پیگیری کنید
سلام ۴۰۰ هزار تومان برای «فقط استعلام/درآوردن قیمت منطقهای» معمولاً زیاد به نظر میرسد دادن شماره کارت شخصی کارمند برای واریز هزینه خدمات اداری/قضایی روال درست و رسمی نیست هزینههای رسمی معمولاً باید از طریق دستگاه کارتخوان دفتر یا درگاه پرداخت رسمی یا با رسید رسمی دارای مهر شناسه دریافت شوند