درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آیا دفتر خدمات الکترونیک قضایی نهادی دولتی است؟!

با سلام و وقت بخیر. بنده امروز برای استعلام ارزش منطقه ای به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کردم و از من 400 هزارتومن خواسته شد و شماره کارت شخصی کارمند رو به من دادن که واریز کنن. میخواستم بدونم هزینه قیمت منطقه ای در آوردن واقعا انقدره و میتونن شماره کارت شخصی بدن؟!

پاسخ ها

درود بر شما.اصولا شما هزینه دادرسی را با دستگاه کارتخوان دفتر الکترونیک باید پرداخت کنید.قیمت منطقه ای جداول مخصوص دارد که دفاتر خدمات هم امکان محاسبه آن را دارند.به مسئول دفتر خدمات مراجعه و مورد را گزارش دهید.اگر پرفراژ ذیل دادخواستتان همین مبلغ را درج کرده مشکلی نیست.

خیر،،پیگیری کنید

سلام ۴۰۰ هزار تومان برای «فقط استعلام/درآوردن قیمت منطقه‌ای» معمولاً زیاد به نظر می‌رسد دادن شماره کارت شخصی کارمند برای واریز هزینه خدمات اداری/قضایی روال درست و رسمی نیست هزینه‌های رسمی معمولاً باید از طریق دستگاه کارت‌خوان دفتر یا درگاه پرداخت رسمی یا با رسید رسمی دارای مهر شناسه دریافت شوند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص