سلام طبق مقررات سازمان تأمین اجتماعی، همه ماهها برای محاسبه بیمه و مستمری ۳۰ روز در نظر گرفته میشود؛ چه ماه ۳۱ روزه باشد و چه ۲۹ یا ۳۰ روزه به همین دلیل کارفرما معمولاً حق بیمه را برای ۳۰ روز در ماه رد میکند مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی یا بیمه بیکاری هم بر مبنای ۳۰ روز در ماه پرداخت میشود بنابراین در سیستم تأمین اجتماعی چیزی به عنوان پرداخت جداگانه برای روز ۳۱م وجود ندارد. این موضوع در قانون تأمین اجتماعی و آییننامههای آن پیشبینی شده و از نظر سازمان «تخلف» محسوب نمیشود، بلکه روش استاندارد محاسبه است.
سلام باید بر مبنای ۳۱ روز پرداخت کنه