درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فوق العاده ایثارگری ماده 51

باسلام بنده پدر شهید هستم با 23 سابقه در شرکت پست .آیا فوق العاده ایثارگری به من تعلق میگیره؟ بیمه تامین اجتماعی به صورت قراردادی هستم

پاسخ ها

سلام توصیه بر این می‌باشد که از طریق ارگان ذی‌ربط اقدام بفرمائید.

بله فوق‌العاده ایثارگری برای فرزند شهید شامل کارکنان قراردادی نیز می‌شود و با ارائه مدارک ایثارگری و اشتغال می‌توانید از اداره‌کل پست استان درخواست برقراری آن را بدهید حتی با بیمه تأمین‌اجتماعی.

سلام طبق بخشنامه‌های مربوط به کارکنان دولت، فوق‌العاده ایثارگری معمولاً برای کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی برقرار می‌شود اما کارکنان قراردادی هم در برخی دستگاه‌ها در صورت وجود ردیف بودجه و تصویب داخلی دستگاه می‌توانند از آن استفاده کنند.

رویه اداری است تا قضایی صرفا از طریق اداره مربوطه بصوت حضوری پیگیری کنید لطفا 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص