سلام شما میتوانید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای ثبت شکایت مراجعه نمائید.
سلام تنزل درجه و پست فقط به حکم هیات تخلفات ممکن هست و سازمان یا رییس نمی تونه بدون رضایت شخص تنزلش بده
422-427 مورخ 1390/10/5
رای دیوان مطالعه کن
میتوانید با مراجعه به دیوان عدالت اداری و طرح دادخواست ابطال تنزل پست و الزام شهرداری به اعاده پست قبلی و پرداخت حقوق و مزایای معوق اقدام کنید و مستندات حکم قبلی و حکم جدید را ضمیمه کنید. دیوان در صورت احراز اینکه تنزل پست بدون تخلف اداری، بدون رأی کمیته انضباطی و بدون دلیل موجه بوده باشد تصمیم را باطل و حقوق شما را برقرار میکند. دادخواست را حتماً توسط وکیل تنظیم کنید .
سلام با توجه به توضیحی که دادید، موضوع شما تنزل پست سازمانی و کاهش حقوق بدون دلیل موجه و بدون صدور حکم معادل است. چون کارمند شهرداری هستید، مشمول مقررات استخدامی شهرداریها و در نهایت صلاحیت دیوان عدالت اداری خواهید بود.