سلام با مجوز اقدام به نصب تابلو شده است مگر اینکه از شهرداری بابت مجوز صادر شده، شکایت بفرمائید.
ببین هر اقدامی حتی در زمین اون شخص باشه نباید برای شما ایجاد مزاحمت غیر متعارف کنه
دادخواست رفع مزاحمت بدید تا مشخص بشه اندازه متعارف بوده یا خارج از حد معمول
با شکایت به واحد تخلفات شهرداری یا طرح دادخواست رفع مزاحمت و قلع و قمع تابلو در دادگاه، میتوانید ادعا کنید تابلو بدون رضایت مالک مجاور و با ایجاد مزاحمت بصری نصب شده و به حقوق شما تجاوز میکند و باید جمعآوری شود. اگر شهرداری مجوز داده ولی مزاحمت محرز باشد، دادگاه یا کمیسیون میتواند دستور برچیدن تابلو یا جابهجایی آن را صادر کند. می توانی از قرار تامین دلیل هم جهت قوی شدن دلایلتان استفاده کنید
با سلام اگر وارد حریم خصوصی شده است میتوانید شکایت کنید