با سلام بله ایشان میتواند از حساب شما نفقه را دریافت کند
سلام برای آگاه شدن از پروندهها و ابلاغیهها، به سایت عدل ایران مراجعه نموده و از طریق سامانه اطلاعرسانی پرونده و سامانه ابلاغ اقدام بفرمائید.
سلام بخاطر شرایط جنگی هست حتما ابلاغ میشه
با داشتن فقط کدملی و تاریخ تولد معمولاً امکان سوءاستفاده مهم مثل برداشت بانکی وجود ندارد اما میتواند برای ثبتنامهای جعلی، سیمکارت یا خدمات دولتی تلاش کند که نیاز به مدارک بیشتری دارد. برای اطمینان سریعاً در سامانه شاهکار وضعیت سیمکارتها را بررسی کنید، در پیشخان دولت یا پلیس فتا گزارش ثبت کنید و هر پیام یا ثبتنام مشکوک را فوراً پیگیری و مسدود کنید.
با سلام کاربر گرامی بله برداشت از یارانه و سبد کالا میتواند همان پرداخت نفقه لحاظ شود ،در خصوص عدم ابلاغ یا به قسمت اطلاع رسانی پرونده ها در سایت عدل ایران مراجعه کنید یا حضوری پیگیری فرمایید.