درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در ارتباط با جریمه ماشین

شخصی امروز با من تماس گرفت و گفت که جریمه‌های شما برای من می آید و شما شماره ماشین خودرا دستکاری کردی و جریمه های شما برای من می آید و دوربین عکس ماشین شما رو گرفته و هر دو ماشین هم در مدل و هم در رنگ کاملا متفاوت هستند ...و من اصلا شماره ماشین را کاری نکردم و برای من هم جریمه می آید...آیا من باید کاری کنم یا شخص شاکی باید برود و اعتراض به جریمه خود بدهد؟ راهنمایی بفرمایید

پاسخ ها

با سلام موضوع و پرونده‌ها به کارشناسی ارجاع می‌شود و با متخلف برخورد سخت خواهد شد

سلام احتمالا کلاهبردار هست و ازتون پول میخواد 

بهش بگو اگر راست میگی من کاری نمی تونم بکنم برو راهور اعتراض کن

سوالات مرتبط

وکلای متخصص