درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بنده سال 63 و 64 خدمت سربازی را در کرمانشاه

بنده خدمت سربازی را به مدت 21 ماه در کرمانشاه پادگان سرورا ن 81 زرهی کرمانشاه به پایان رساندم آیا میتوانم از مزایای ایثارگری استفاده نمایم کارت ایثارگری بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر *** درسالهای 63 و 64 ساله‌ی خدمتم

پاسخ ها

با سلام باید درخواست دهید بررسی شود

باسلام بله از مرجع مربوط پیگیر شوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص