سلام باید اثبات مالکیت مشاع کنید
نیاز به بررسی دارد
با سلام تصرفی که پسر عموی شما انجام داده میتواند تصرف عدوانی باشد ایشان بدون رضایت شرکا چهار دیواری ساخته و چاه زده و درخت کاشته و کل زمین را تصرف کرده بدون اذن شریک استفاده نامشروع ملک است به دلیل قدیمی بودن سند و پیچیدگی بهترین کار این است که به یک وکیل مراجعه کنید و دادخواست افراز و تقسیم ملک مشا را داشته باشید