درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - زمین

آقا مایک زمینی داریم شهرستان.از بابا بزرگم.رسیده به ما.ولی با عموهام تقسیم.نکردیم.این پسر عمو بابام بدون اینکه چیزی به ماه بگه.رفته رو زمین اول یه چهار دیواری به عنوان گاوداری که گوسفند نگه داره ساخته.ماهم اینجا تهران گرفتار بودیم.وقت تکریم برم سر بزنیم.مونده.مونده.بعد از 15سال گذشته.رفتیم دیدیم.درخت کاشته .چاه کنده.خلاصه شده صاحب زمین میگه برای خودمه.ماهم یه برگه از بابابزرگم.که نوشته زمین تقسیم شده بین خودشون.به بابا بزرگم رسیده.داریم.چند نفرم امضا کردن برای سال 1334هست. میخواستم مایلید چیکار کنیم میشه کاری کرد.از کجا باید شروع بکنیم.راهنمایم بکنید ممنون

پاسخ ها

سلام باید اثبات مالکیت مشاع کنید

وکیل بگیرید

نیاز به بررسی دارد

 با سلام تصرفی که پسر عموی شما انجام داده می‌تواند تصرف عدوانی باشد ایشان بدون رضایت شرکا چهار دیواری ساخته و چاه زده و درخت کاشته و کل زمین را تصرف کرده بدون اذن شریک استفاده نامشروع ملک است به دلیل قدیمی بودن سند و پیچیدگی بهترین کار این است که به یک وکیل مراجعه کنید و دادخواست افراز و تقسیم ملک مشا را داشته باشید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص