درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دفاع از اتهام انتسابی

سلام.قبل از عیدیه پرونده داشتم.که برای خدمت سربازی گیر دادن.بهم.بعد بردن دادسرا.بازپرس ول کرد مارو.گفت برو کارهای معافیت تو انجام.بده.1ماه بعد احضاریه اومد که بیا منم.نرفتم.برج 11پیام اومد.که پرونده اومده شهرمون ردنیابت.خورده.بعد ناقص بوده.برگشت خورده.10روز دیگه پیام اومد به علت استعلام تجدیدوقت نظارت برای برج 3خورده.میخاستم بدونم.برج 3حکم صادر میشه.جلب میدم.یاچی.اگرنرم کارت ملیم به مشکل نمیخوره.دادسرا یا اروگان دولتی برم.بهم گیر بدن.ممنون

پاسخ ها

با سلام پرونده بعد از قطعیت قابلیت اجرا دارد

باسلام بله درصورت نرفتن مرجع قضایی جلب شما صادر میشود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص