شما حداکثر به مدت ۴ ماه از لحظه ثبت دادخواست، قادر هستید با وکالتی که دارید، طلاق بگیرید.
کاربر محترم تحت شرایطی میتوانید جدا شوید در صورتیکه خانم باشید
با سلام اگر شما از همسر خود وکالت در طلاق دارید ابتدا باید متن وکالتنامه شما را مطالعه نمایم تا ببینم اعتراضها یا حقوق به چه صورت توافق شده است با توجه به آن میتوان اظهار نظر دقیق نمود میتوانید در این خصوص با بنده تماس بگیرید تا وکالتنامه شما را ارسال کنید و مطالعه کنم زمان آن اصولاً ممکن است چند ماه زمان ببرد اما راهکاری دارد که زودتر انجام شود