درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حق حقوق زن در ازدواج

سلام بنده 5 سال با یه آقایی دوستم خسیس نبوده مهربون بوده هیچ مشکلی نداره حتی شکاک نبوده رابطمون عمیق و جدیه رابطه داریم اما الان یهو بحث مهریه پیش اومد چون یکسال دیگه اینا ازدواج میکنیم میگه مهریه قبول ندارم کلا هیچی باشه و هیچ ملکی حتی 3 دنگ هم بنامم نمیکنه خیلی شوکه شدم میگه منو میخوای یا پولمو میگه تو رفاه کامل قراره زندگی کنی چیزی جز اون اضافست من نمیخوام رابطمو خراب کنم چه راه حلی هست بشه مهریه نزد اما مهرالمثل گرفت اگر روزی فیلش یاد هندوستان کرد من دست خالی نمونم تروخدا هرچند کوتاه راهنمایی کنین چیکار کنم سرم بی کلاه نمونه یهو نرم امضا نکنم بی حق حقوق زنش بشم تروخدا همینجا راه حل بگین

پاسخ ها

سلام مهریه جزء لاینفک نکاح هست و بدون مهریه، عقد نکاح صحیح نیست.

باسلام بستگی به توافقتان دارد با زور واجبار نمیتوان مهریه تعین کرد

کاربر محترم به هر حال مهریه هر چند کم باید تعیین شود و در صورت مقدار کم در مقابل حق طلاق بگیرید 

 با سلام اگر مهریه درج نشود به زوجه مهرالمث تعلق می‌گیرد که این می‌تواند به نوعی با توجه به شرایط شما خوب باشد اما جزئیات دارد باید تماس بگیرید توضیح دهم  

 اگر نگران این هستید که شخص بعداً شما را رها کند با کسی ازدواج کنید که همین ابتدا ملک به نام شما نماید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص