سلام مهریه جزء لاینفک نکاح هست و بدون مهریه، عقد نکاح صحیح نیست.
باسلام بستگی به توافقتان دارد با زور واجبار نمیتوان مهریه تعین کرد
کاربر محترم به هر حال مهریه هر چند کم باید تعیین شود و در صورت مقدار کم در مقابل حق طلاق بگیرید
با سلام اگر مهریه درج نشود به زوجه مهرالمث تعلق میگیرد که این میتواند به نوعی با توجه به شرایط شما خوب باشد اما جزئیات دارد باید تماس بگیرید توضیح دهم
اگر نگران این هستید که شخص بعداً شما را رها کند با کسی ازدواج کنید که همین ابتدا ملک به نام شما نماید