درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف با ماشین دیگری

سلام من ماشین یکی دیگر رو با اجازه خود شخص گرفتم و تصادف کردم مبلغی هم بابت ماشین دادم بعد چهار ماه صاحب ماشین زنگ زده میگه تمام خسارتو باید بدی اگه ندی ازت شکایت میکنم خسارت ماشینو دوبرابر کرده میخواد پول بیشتری بگیره لطفا راهنمایی کنید ممنون

پاسخ ها

 با سلام مبلغ خسارت را کارشناس تعیین می‌کند و همان را باید بپردازید 

خیر صبر کنید دادخواست دهد کارشناسی شود و مطابق نظر کارشناس بدهید

باید موضوع را توافقی حل کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص