درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق از طرف زن

سلام خسته نباشید. زنم درخواست طلاق کرده و نوشته دوسال هیچ رابطه ی نداشته و هم رفته عدم با رای و هم مشاور طلاق. تنهایی رفته و شخصی رفته مراکز ازاد. و تو مشاور طلاق نوشته گفته خسیس است و بدبین است. بنده عدم تمیگن هم داده بودم یکسال پیش برنده شدم و من تو تمیگن به پزشگ قانونی هم رفته بودم جواب کمیسیون 3 نفره این بود(روان پریش نیست وقت اختلال شخصیتی وسواس جبری دارد و برای زوج خاطر آمیز نیست) و بعد تمیگن بنع من شد و ناشز شد. در خواست طلاق داده توضیح هات بالا نوشته شده. وکیل هم گرفته در دلایل و منضمات نوشته شده در خواست جلب نطر پزشک قانونی. و تو شوار حل اختلاف هم نرفتم و حالا تو دادگاه خانواده پرونده ثبت شده. حالا جواب پزشک قانونی برای تمکین بود(روان پریش نیست وقت اختلال شخصیتی وسواس جبری دارد و برای زوج خاطر آمیز نیست) این جزو عسر خرج میباشد و طلاق میتواند بگیر. من با خانوم 6 ماه بیشتر زندگی نکردم و نه خشنونت کردم نه تا حالا سیکار کشیدم و حالا دست رو خانوم بلند نکردم نظر پزشگ قانونی وقت گفتم یک خط که به اسم خودم بوده سوزاندم و موضوح را یجوری توضیح داد که این رای را دادند(روان پریش نیست وقت اختلال شخصیتی وسواس جبری دارد و برای زوج خاطر آمیز نیست)

پاسخ ها

با سلام موضوع نیاز به بررسی و گفتگوی بیشتر دارد

حتماً:به جلسه دادگاه بریدلایحه دفاعیه بنویسیداگر تونستید وکیل بگیریداگر خواستی، می‌تونم برات یه لایحه دفاعی قوی و آماده بنویسم که دقیق جلوی همین ادعاها استفاده کنی

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص