درود بر شما.اگر مدارک و مستندات شما کامل باشد بازپرس نمیتواند سلیقه ای قرار منع تعقیب دهد.اگر نه که وقتی دلایلتان کافی نیست قطعا منع تعقیب صادر خواهد شد.باید شهودتان را هم به دادسرا جهت ادای شهادت معرفی نمایید و صرف استشهادیه کافی نیست.اینکه شکایت را ادامه دهید یا رضایت دهید را خودتان باید انتخاب کنید.
خیر میتوانید پیگیری کنید اگر رضایت دهید بدتر است
نه، این حرف بازپرس مبنای قانونی ندارد؛ در آیین دادرسی کیفری ایران او موظف به رسیدگی و بررسی دلایل شماست، نه وادار کردن به رضایت.اگر مدرک و شاهد دارید، رضایت ندهید؛ در صورت صدور قرار منع تعقیب هم میتوانید اعتراض کنید و بهتر است با وکیل مشورت کنید.
بگو منع تعقیب بزنه بعد رضایت بده
سلام اگر قرار منع تعقیب صادر شود، پایان کار نیست شما حق دارید ظرف ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ به قرار منع تعقیب اعتراض کنید. اعتراض در دادگاه کیفری دو بررسی میشود و قاضی دادگاه میتواند پرونده را برگرداند و دستور ادامه تحقیقات بدهد دادسرا موظف به انجام حداقل تحقیقات است وقتی شاهد معرفی کردهاید استشهادیه دادهاید ادعای تهدید و ارائه حکم جعلی مطرح شده معمولاً باید شهود بررسی شوند یا حداقل طرف مقابل احضار شود.