درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت کاری

باسلام بنده برای ساخت یک وسیله معرف شدم و سفارش کار برای کسی که معرف او شدم گرفتم حالا اون سفارش سخت بوده بعد حدود4سال فردی که قرار بوده کار رو انجام بده نصفه انجام داده ومیگه نمیشه با دستگاه من انجام داد ولی سفارش دهنده پول رو کامل به حساب من واریز کرده ومن سهم فردی که قرار بود کار رو انجام بده واریز کردم الان سفارش دهنده از من شکایت کرده برای پولش واینکه کار طولانی شده درصورتیکه کار اصلا دست من نیست وخب فردی که کار رو انجام نداده مقصره ولی سفارش دهنده از من شکایت کرده میخواستم بدونم این شکایت اصلا درسته؟ وباید چیکارکنم؟

پاسخ ها

سلام اگر شما حف دلالی اخذ کرده باشید یا صرفا معرف موضوع بوده باشید تفاوت دارد

سلام

اگر صرفا معرف بودید و اطلاع دادید مشکلی نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص