درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نیروی انتظامی

بردن گوشی در دوره اموزشی افسریو درجه داری نیرو انتظامی مجازه و میشه برد اخه میگن بعضیت نمیشه

پاسخ ها

باسلام از مرجع مربوط سوال نماید

مجاز نیست مگر با اجازه مقامات مسول

با سلام مجاز نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص