درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف موتور با موتور

با عرض سلام و خسته نباشید. من با موتورم با یک موتور سوار دیگر تصادف کردم و طرف مقصر میباشد. و اینکه مقصر بیمه دارد ولی گواهینامه ندارد و من از ناحیه بینی شکسته و موتورم هم خسارت دیده .ایا بیمه برای اینکه به من خسارتم را بدهد باید اول از راننده مقصر چک یا پول .....بگیرد بعدا به من بدهد یا اینکه بیمه خسارت بنده را می‌دهد بعدا با فرد مقصر تسویه حساب میکنند

پاسخ ها

سلام

شخص مقر و بیمه مسئول پرداخت هستند‌

سلام راکب موتورسیکلت فاقد گواهینامه هست فلذا بیمه هزینه را تقبل نخواهد نمود. شما می‌بایست به طرفیت شخص مقصر، در صورتی که با شما همکاری نمی‌نماید، اقامه دعوی بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص