درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خانومم میگه نمیخوام

با عرض سلام خانومم بارها دعوا درست کرده که مدارک پزشکی موجوده دیشب امده داره وسایلش را جمع میکنه هی فحاشی میکنه چند وقته اصلا جاشو جدا کرده از من هرجا دلش میخواد میره چیزی هم بپرسی دعوا حالا میگه من تو را نمیخام دیگه بسه زندگی خانوادتو نمیخوام رفته نمیدونم شکایت کرده . من الان 4تا برگه کلانتری دارم که هر دفعه به من حمله ور میشد چون من یکم رهبر دوستم دفعه قبل تو زمان اغتشاش منو زد با لیوان حمله ور شده بود به ر..ه..ب..ر..ی اینا فحاشی میکرد چند بار این اتفاق افتاده حالا داره وسایلشو بدون دادگاه جمع میکنه من اگر صورت جلسه های کلانتری رو نشون بدم خوبه تو دادگاه یک خونه کوچیک دارم 1سوم همون اول زدم به نامش حالا میگه خونه رو هم میگیرم چیکار کنم لطفا کمک کنید من کسیو ندارم یتیم هستم

پاسخ ها

صورتجلسه‌های کلانتری و مدارک پزشکی بهترین سند برای اثبات سوءرفتار و حمله اوست و در دادگاه خانوادگی به نفع شما محسوب می‌شود؛ جمع‌کردن وسایل بدون حکم ارزشی ندارد و مانع حقوقی برای شما ایجاد نمی‌کند. خونه‌ای که یک‌سومش را قبلاً به نامش زده‌اید فقط همان مقدار متعلق به اوست و بیش از آن حقی ندارد و می‌توانید با ارائه مستندات از ادعای بیشتر او جلوگیری کنید.

سلام در صورتی که زوجه منزل را ترک بنماید، زوج قادر هست دادخواست به خواسته الزام به تمکین را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برساند.

با سلام سوال شما از جهات مختلفی قابل بررسی است شما می‌توانید ادعاهای متفاوتی داشته باشید بهتر است مشاوره تلفنی داشته باشید

نگران نباشید قانون از شما حمایت خواهد کرد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص