با توجه به اینکه شما مالک بودید و پول را نگرفتهاید، میتوانید علیه خریدار دادخواست «مطالبه ثمن معامله» بدهید و او مکلف است یا رسید پرداخت به داماد شما را نشان بدهد یا دوباره ثمن را به شما بپردازد، چون پرداخت به واسطه بدون اثبات نمایندگی، او را بریالذمه نمیکند. اگر ثابت شود داماد بهعنوان وکیل یا واسطه شما پول را گرفته و به شما نداده، میتوانید جداگانه از داماد هم بهعنوان «خیانت در امانت یا مطالبه وجه» در دادگاه کیفری و حقوقی شکایت و وجه را از او مطالبه کنید.
سلام دادخواست به خواسته مطالبه وجه مبنی بر ثمن معامله به طرفیت خریدار از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید. خریدار موظف هست که پول را به فروشنده بدهد نَه به واسطه معامله.
با درود
دادخواست مطالبه وجه بابت ثمن معامله مطرح نمایید.
سلام شما باید از داماد شکایت کنید