اگر دیه و خسارات قبلاً بر اساس گزارش پزشکی قانونی و رأی قطعی پرداخت شده باشد، مطالبه مجدد وجه فاقد وجاهت است و باید در مهلت مقرر با ارائه رسیدهای پرداخت و رأی قبلی، لایحه دفاعیه و ایراد «امر مختومه» و «پرداخت کامل خسارت» ثبت کنید. اگر بابت ایام استراحت پزشکی قبلاً حکمی صادر نشده یا در گزارش پزشکی قانونی جدید مدت بیشتری تعیین شده باشد، فقط در همان حدود قانونی و با نظر کارشناس قابل رسیدگی است نه مطالبه دلخواه.
با درود
با توجه به پرداخت خسارات وارده و دریافت دیه به نظر امکان اخذ نتیجه چندان قوی نیست ولیکن پیشنهاد میشود اگر نمیخواهید وکیل اختیار نمایید ، تهیه لایحه دفاعیه را به همکاران وکیل بسپارید.
سلام در صورت باقی ماندن می توانید درخواست تجدیدنظرخواهی نمایید