پشتبام در ساختمان دو واحدی جزء مشاعات است و طبق ماده ۲ و ۳ قانون تملک آپارتمانها همه مالکان حق استفاده متعارف از آن را دارند مگر اینکه در سند یا صورتمجلس تفکیکی استفاده آن فقط به یکی از واحدها اختصاص داده شده باشد. بنابراین همسایه طبقه پایین اصولاً میتواند استفاده متعارف مانند پهنکردن لباس داشته باشد و شما هم میتوانید وسایل متعارف بگذارید، به شرطی که مزاحمت و سلب آسایش برای دیگری ایجاد نشود.
با درود
پشت بام جزو مشاعات ساختمان است و ساکنین هر طبقه امکان استفاده از آن را دارند ولیکن گذاشتن هر گونه وسیله یا شب در قسمت های مشاعی ساختمان بدون رضایت سایرین خلاف قانون تملک آپارتمان هاست .
سلام
گفته ایشان قانونی نیست