درود بر شما.اگر صدای از حد متعارف خارج باشد و تولید مزاحمت کند همسایه میتواند شکایت کند.نواختن ساز جرم نیست اما میتواند با ایجاد آلودکی صوتی باعث مزاحمت شود.موضوع را با مدیر در میان بگذارید.میتوانید یکی از اتاقها را آکوستیک نمایید.
سلام اگر صدا از حد متعارف بیشتر باشد که معمولاً صدای موسیقی این چنین هست، همسایه حق اعتراض دارد. بنابراین برای فرزندتان محل تمرین مناسب مهیا بفرمائید.
سلام خیر جرم نیست.
اما صدا نباید باعث مزاحمت شود لذا می توانید با صدای کم یا گذاشتن دیوارهای ضد صوت انجام دهید