اگر شهادت همسرتان توسط کمیسیونهای بنیاد شهید احراز و در سامانه ایثار ثبت شود، دریافت مستمری یا مزایای بنیاد شهید به دلیل جدا بودن از مستمری تأمیناجتماعی منع قانونی ندارد. برای بهرهمندی باید با مدارک کامل به بنیاد شهید شهرستان مراجعه و درخواست برقراری حقوق ایثارگری دهید.
سلام این موضوع را از طریق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال بفرمائید.
باسلام خیر
سلام اوصولا خیر