درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق بنیاد شهید

سلام همسرمان بازنشسته تأمین‌ اجتماعی بودن که 18دیماه شهید شدن من الان مستمری ایشان رو میگیرم میتونم از حقوق بنیاد شهید استفاده کنم چون از دو صندوق جدا هستن لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ ها

اگر شهادت همسرتان توسط کمیسیون‌های بنیاد شهید احراز و در سامانه ایثار ثبت شود، دریافت مستمری یا مزایای بنیاد شهید به دلیل جدا بودن از مستمری تأمین‌اجتماعی منع قانونی ندارد. برای بهره‌مندی باید با مدارک کامل به بنیاد شهید شهرستان مراجعه و درخواست برقراری حقوق ایثارگری دهید.

سلام این موضوع را از طریق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال بفرمائید.

باسلام خیر

سلام اوصولا خیر

سوالات مرتبط

وکلای متخصص