نصب دوربین در پارکینگ چون جزء مشاعات است فقط با رضایت هیئتمدیره یا مجمع مالکان و به شرط رعایت حریم خصوصی امکانپذیر است و با هزینه شخصی شما هم مانعی ندارد. اگر این اجازه در صورتجلسه رسمی هیئتمدیره ثبت شده باشد مدیریت بعدی حق لغو آن را ندارد مگر اینکه مجمع مالکان تصمیم جدیدی برای برداشتن یا تغییر آن بگیرد.
سلام نصب دوربین در مشاعات بایست به تصویب مجمع عمومی ساختمان برسد و شما نمیتوانید رأساً اقدام بفرمائید.
با سلام و احترام در این خصوص نصب دوربین در پارکینگ با هزینه شخصی اصولا مانعی ندارد اما باید اجازه هیات مدیره یا مدیر ساختمان را داشته باشید دوربین نباید فضای خصوصی دیگران را حریمها را نقض کند معمولا شهر می شود که فقط محل خودروی شما یا محدوده را پوشش دهد اگر پارکینگ شما سند اختصاصی باشد گرفتن اجازه معمولا آسان تر است اگر شما رضایت کتبی هیئت مدیره را بگیرید می توانید نصب کنید