با درود
پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد بدیهی است که هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است
باید ابتدا اظهارنامه دهید سپس دادخواست
با سلام، با وجود شاهد میتوانید به استناد قرارداد عادی و چک ضمانت، دادخواست «الزام به تنظیم سند رسمی و پرداخت بقیه ثمن» به دادگاه حقوقی بدهید؛ همچنین میتوانید شکایت کیفری «خیانت در امانت» یا «کلاهبرداری» مطرح کنید.