با درود
پرسشگر ارجمند امکان بروز مشکل وجود دارد
هرچند اصل بر برائت است مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود
بهتر است ادامه ندهید چرا که میتواند مشکل ساز شود
با سلام، پس از طلاق و اتمام مدت صیغه، رابطه زوجیت به طور کامل منحل شده و ارسال مکرر پیامهای عاشقانه با وجود اعلام عدم تمایل از سوی او، از نظر قانونی مزاحمت تلفنی محسوب میشود و در صورت شکایت، دادگاه میتواند شما را به جزای نقدی یا حبس تعزیری (تا چند ماه حبس) محکوم کند.
مزاحمت محسوب میشود اگر ایشان تمایل نداشته باشد