درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آسیب دیدگی

سلام من بچه بودم و بخاطر * به پرده بکارت خودم آسیب زدم نمیدونم چند درصد آسیب دیده ولی میشه ترمیم کنم ؟ اگرم ترمیم کنم در برگه سلامت میگن که سالمه ؟ بعد من الان 16 سالمه و استرسشو دارم

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند ترمیم شود قابل تشخیص خواهد بود 

سوال پزشکی است

با سلام، آسیب به پرده بکارت در بسیاری موارد قابل ترمیم است. پس از ترمیم، در برگه معاینه پزشکی قانونی معمولاً عنوان می‌شود «پرده بکارت سالم و بدون سابقه آسیب» اما اگر ترمیم تشخیص داده شود، گاهی عبارت «سالم با سابقه ترمیم» درج می‌شود. برای اقدام حتماً با رضایت والدین یا قیم خود به پزشکی قانونی یا پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

با پزشک متخصص مشورت فرمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص