با درود اکنون فقط اذن ازدواج با شماست آنها از دایره حضانت خارج شده اند و خود تصمیم میگیرد نزد چه کسی زندگی کنند
دادخواست جهت نگهداری دهید
دختران از سن حضانت خارج شده اند و خودشان میتوانند انتخاب کنند که کجا زندگی کنند
بله میتوانید پس از ثبت ازدواج خانم، دادخواست سلب حضانت بدهید
بله، اگر اثبات شود مادر قصد ازدواج با فرد نامناسب دارد یا فرزند را دور میکند، دادگاه حضانت را به پدر میدهد