درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بوی سرویس بهداشتی

سلام. من یک مغازه داخل پاساژ دارم که یک سرویس بهداشتی کنارش هست و کسبه پاساژ استفاده میکنن‌ که باعث شده یه بوی آزار دهنده به وجود بیاره و نمشم به مغازه من زده‌ .همینم باعث شده نه مغازه م فروش بره و اگه مستاجریم میاد فراری میشه. من باید چکار کنم؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند می‌توان اگر راه دیگری وجود دارد الزام نمود 

باید درخواست کنید تا تعمیر شود

با مدیریت ساختمان هماهنگ کنید تا سرویس بهداشتی را تجهیز کند تا بوی نامطبوع ندهد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص