درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ماشین

ماشین خودم که تصادف کردم مقصر نبودم کارشناس دادگاه دید خسارت نوشت فاکتور کرد ولی 8ماه شد ماشین خرابه میتونم که درستش کنم خودم تا بیمه خسارتو بعد واریز کنه مشکلی نداره خودم درست کنم ؟

پاسخ ها

با درود به بیمه مربوطه رجوع کنید 

ابتدا باید کارشناس بیمه ماشین را مشاهده کند

اول اگر کارشناس ندیده تامین دلیل بزنید اگر کارشناس بازدید کرده با هماهنگی دادگاه درست کتید 

بله، می‌توانید خودرو را تعمیر کنید و فاکتورها را نگه دارید تا بیمه خسارت را بر اساس فاکتورهای معتبر به شما پرداخت کند (با اطلاع قبلی از بیمه بهتر است).

سوالات مرتبط

وکلای متخصص