درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه بیکاری

باسلام بنده در تاریخ1404٫12٫21به خاطر شرایط جنگی از کار بیکار شدم و بخاطر خرج منزل و کرایه خانه مجبور شدم در اسنپ کار کنم ولی امروز در تاریخ 1405٫2٫8متوجه شدم از در اسنپ کار کنم بیمه بیکاری تعلق نمیگیره و سریع با اسنپ قطع همکاری کردم هنوزم مبلغی از بیمه بیکاری دریافت نکردم تازه امروز بانک رفاه حساب باز کردم و اسنپ گفت 14روز طول می‌کشه تا قطع همکاری شما انجام شود به نظر شما مشکلی برای من برای بیمه بیکاری بوجود نمیاد؟

پاسخ ها

جای نگرانی نیست اگر مشغول نباشید 

اگر شاغل نباشید خیر مشکلی نداره

بله، اگر شرایط بیمه بیکاری را احراز کنید و کارفرما (اسنپ) گواهی عدم همکاری بدهد، بیمه بیکاری به شما تعلق می‌گیرد؛ با بیمه تأمین اجتماعی مشورت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص