حکم مهریه و نفقه شما تا زمانی که رضایت کامل ندهید، اعتبار دارد و مختومه نمیشود. اگر اعتراضی به ثبت اموال به نام مادر همسرتان ندارید و درخواست جلب را پیگیری نکنید، پرونده در اجرای احکام باز میماند و مختومه نخواهد شد. اما برای اطمینان کامل و جلوگیری از هرگونه ابهام، مشورت با وکیل متخصص خانواده توصیه میشود.
سلام پروندهی اجرای احکام تا زمانی که پرداختی وجود نداشته باشد یا اعلام رضایت نکنید، به قوت خود باقی خواهد ماند.
درود پرونده شما در اجرای احکام تا زمان رسیدگی به درخواست ابطال سند و تعیین تکلیف اموال، اعتبار خواهد داشت و مختومه نمیشود. اگر پیگیری نکنید، پس از مدتی (بسته به رویه اجرای احکام) ممکن است پرونده موقتاً بایگانی شود اما با پیگیری مجدد شما، دوباره فعال خواهد شد و تا زمان رضایت کامل شما یا اجرای حکم بسته نخواهد شد