مطابق نظر کارشناس پلیس راهور مقصر به استناد ماده ۱ قانون مسئولیت مدنی و ماده ۷۱۴ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی ملزم به جبران خسارت به میزان تقصیر است
نگران نباشید، از نظر قانونی چون خسارت مالی یا جانی رخ نداده و صحنه تصادف ترک شده، شکایت حقوقی بابت آینه به جایی نمیرسد؛ اما اگر او ادعای تهدید یا جعل عنوان (افسر بودن) را مطرح کند، پرونده جنبه کیفری پیدا میکند که اثبات آن با فیلم بدون صدا بسیار دشوار است. در صورت ثبت شکایت، ابتدا ابلاغیه حضور در کلانتری یا ثنا میآید، ولی با توجه به نبود خسارت و درگیری فیزیکی، احتمال پیگیری جدی از سوی ایشان بسیار کم است و جای نگرانی خاصی نیست.