اسناد و مدارک را باید بررسی کنیم سپس اظهارنظر نهایی انجام دهیم نمایندگی همانطور که از اسمش پیداست نماینده رسمی شرکت محسوب میشود و هر گونهدتهدات مالی و تعهدات قراردادی که داشته باشد را باید انجام دهد و اگر عدم انجام تعهدات نمایندگی احراز شود خود شکرت خودرو ساز ملزم بهدانجام تعهدات است . تعهدات قراردادی شامل تعهدات خسارات ناشی از تعهدات مثل خسارت ها روزانه است و و بخشی نیز بابت خسارات مربوط به تعهدات انجام تعهد است که هر دو را باید شرکت خودرو ساز انجام دهد
سلام شما حق دارین خودروی خودتون رو پس بگیرین و ابتدا باید ثابت کنین معامله و تحویل براساس قرارداد نمایندگی و با وکالت انجام شده و شرکت خودروساز در مقابل عملکرد نماینده مسئوله لذا فوراً همه مدارک پرداختی، فیش بانکی، قرارداد تحویل، وکالتنامهها، حواله و هر پیام یا رسید الکترونیکی رو جمعآوری و کپی کنین و به صورت ابلاغ ثبتی یک «اخطاریه رسمی مطالبه بازگرداندن خودرو» به نمایندگی و شرکت تولیدکننده ارسال کنین و از شرکت بخواهید تا از انتقال سند یا فروش مجدد جلوگیری و وضعیت پلاک و سند را فریز کنه چون حسب رویه و مقررات حمایت مصرفکننده و مسئولیت عرضهکننده، تخلف نمایندگی، مشتری را از دعوی نسبت به شرکت ساقط نمیکند. همزمان برای جلوگیری از تضییع بیشتر حق و کسب قرینه، مدارک را به دادسرای محل وقوع جرم ارائه و شکواییه کیفری کلاهبرداری/اختلاس تنظیم و درخواست صدور قرار موقت برای توقیف خودرو و بازرسی از اسناد نمایندگی بنمایید و در کنار آن دادخواست حقوقی مطالبه ثمن، استرداد مال و الزام به اجرای سند و ابطال هرگونه انتقال غیرقانونی نزد دادگاه حقوقی ثبت کنین و شکایت تخصصی در سامانه شرکت خودروساز و وزارت صمت و سازمان حمایت مصرفکننده ثبت و پیگیری کنین؛ اقدامات فنی لازم شامل ارائه مدارک بانکی، استعلام ثبتی خودرو، شناسایی خریداران بعدی، اخذ صورتجلسه از نمایندگی و ضبط CCTV نمایندگی است و در صورت وجود دلایل متقن علیه کارشناس وکیل شما میتواند درخواست رسیدگی کیفری و مدنی توأم بنماید تا هم نفع فوری بازگشت خودرو تأمین و هم خسارات شما مطالبه شود.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.