از طریق نمایندگی مربوط استعلام و پیگیری کنید
سلام متاسفانه تنها راه فقط فعلا سامانه یکپارچه است
بر اساس قوانین جاری ایران و رویههای قضایی، شما میتوانید در صورت عدم اجرای تعهدات توسط شرکت خودروسازی، از طریق مراجع قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی، شکایت خود را پیگیری کنید. به استناد ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی و ماده ۱ قانون حمایت از مصرفکنندگان، در صورت عدم تحویل به موقع و تغییرات غیرموجه در قیمت کالا، میتوانید تقاضای استرداد وجه و خسارت ناشی از خواب پول خود را مطرح کنید. همچنین، بر اساس ماده ۱۱۴ قانون اجرای احکام مدنی، میتوانید درخواست جبران خسارات وارده را داشته باشید. برای موفقیت در این مسیر، ارائه مستندات مرتبط با خرید، ثبتنام، واریز وجه و مکاتبات شرکت ضروری است.باثد مدارک را ضمیمه شکایت کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.