با عرض سلام در خصوص آپارتمان ها و رویه حاکم به این شکل است که در ابتدا گواهی پایان کار صادر می گردد و پس از صدور گواهی پایان کار اداره ثبت با اعزام نقشه بردار اقدام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی کسب طی می نماید و بر اساس صورت مجلس تفکیکی کس بتی سند مالکیت تک برگ مربوط به هر کدام از واحدها در ابتدا به نام مالک صادر می گردد و آنگاه مالک با مراجعه به دفتر اسناد رسمی قادر است تا نسبت به معرفی خریدار جهت تنظیم سند رسمی به نام ایشان اقدام نمایند با توجه به مسائل موجود باید در ابتدا از اداره ثبت استعلام گرفته شود تا مشخص شود سند مالکیت عرصه به نام چه کسی است و سازنده نیز بدون اخذ پایان کار قادر به انتقال سند رسمی به نام خود نیست لذا در ابتدا به اداره ثبت اسناد و املاک محل وقوع ملک خود مراجعه کنید تا مشخص شود که سند ملک به نام کیست و همچنین به شهرداری مراجعه نمایید تا مشخص شود آیا پایانکار اخذ شده است یا خیر
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.