مشاوره حقوقی رایگان - تحویل صورتجلسه

با سلام و عرض ادب. با یکی از ادارات جلسه‌ای برگزار کردیم، صورتجلسه با چند روز تاخیر تنظیم و توسط بنده امضا شد و اخذ بقیه امضاها به روزهای بعد موکول شد. بعد از گذشت چند ماه اداره مذکور یک نسخه از صورتجلسه را تحویل ما نمیدهد. از نظر قانون مجاز هستند صورتجلسه تحویل ندهند؟ لازم به ذکر است اصل برگزاری جلسه و مفاد جلسه را انکار نمی‌کنند و به دلایل غیر مرتبط از تحویل صورتجلسه استنکاف می‌کنند.

پاسخ ها:


ملزن به تحویل رونوشت از صورتجلسه هستند، اظهارنامه ارسال کنید

10:45:07   1403/12/9

سلام منظور شما از "اداره مذکور" کدام اداره و ارگان می‌باشد؟

20:30:50   1403/12/9
امتناع از تحویل صورتجلسه صورتجلسه

سوالات مرتبط

امتناع از تحویل صورتجلسه
با سلام. من و یکی از بستگان بر سر سرمایه گذاری او در حساب بورسی خودم و پسرم به مشکل خوردیم، برای اطمینان او از تضمین سرمایه اش در حساب بورسی من و فرزندم، باتفاق به دفتر وکیلش رفتیم و در آنجا 2 فقره چک...
صورتجلسه
با سلام و احترام اینجانب در اداره کار دادخواستی مبنی بر بازگشت به کار و مطالبه حقوق معوقه تنظیم کردم. اما در جلسه رسیدگی کارشناس اداره کار جمله «حقوق معوقه ادعایی ندارم» را در قسمت اظهارات...
تفاوت صورتجلسه و صورت مجلس
تفاوت صورتجلسه و صورت مجلس در چیست؟...
صورتجلسه
آیا صورت جلسه ای که مامور نوشته آیا به ما میدن که بخونیم ببینیم چی تو صورت جلسه قید شده؟...
اعتبار صورتجلسه تعاونی
آیا صورت جلسه هایی که در تعاونی های برج شورای حل اختلاف تنظیم می‌شود اعتبار قانونی دارد؟...