از طریق مدیر سرپرستی شرکت بیمهگر موضوع را پیگیری
درود بر شما. با توجه به شرایطی که ذکر کردید، به نظر میرسد که بیمه در روند پرداخت خسارت شما تأخیر داشته و ممکن است مشکلات داخلی مانند اشکال در سیستم یا اهمال در پیگیری باشد. در این وضعیت شما میتوانید به روشهای زیر عمل کنید: 1. مراجعه مجدد به بیمه: از آنجایی که حواله شما در سیستم ثبت شده، درخواست کتبی رسمی برای پیگیری وضعیت حواله و علت تأخیر کنید. در این نامه میتوانید درخواست توضیحات کامل درباره وضعیت پرونده و پرداخت خسارت خود را مطرح کنید. 2. شکایت از بیمه: اگر بیمهگر پاسخگو نباشد، میتوانید شکایت خود را به بیمه مرکزی ایران ارسال کنید. در شکایت، باید تمامی مستندات پرونده را پیوست کنید (شامل تأیید پزشکی قانونی، تأیید مقصر بودن، و سایر مستندات مربوط به پرونده). 3. مراجعه به دادگاه: اگر هیچ کدام از روشهای فوق مؤثر واقع نشد، میتوانید شکایت حقوقی علیه بیمهگر طرح کنید تا تکلیف خسارت و تأخیر در پرداخت مشخص شود. بیمهگران مسئولیت دارند که طبق ضوابط بیمهای خسارت را پرداخت کنند و تأخیر غیرموجه در این امر میتواند منجر به مسئولیت برای آنها شود. با آرزوی موفقیت.
از طریق شرکت بیمه پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.