از طریق شرکت بیمه پیگیری کنید
از طریق مدیر سرپرستی شرکت بیمهگر موضوع را پیگیری
درود بر شما. با توجه به شرایطی که ذکر کردید، به نظر میرسد که بیمه در روند پرداخت خسارت شما تأخیر داشته و ممکن است مشکلات داخلی مانند اشکال در سیستم یا اهمال در پیگیری باشد. در این وضعیت شما میتوانید به روشهای زیر عمل کنید: 1. مراجعه مجدد به بیمه: از آنجایی که حواله شما در سیستم ثبت شده، درخواست کتبی رسمی برای پیگیری وضعیت حواله و علت تأخیر کنید. در این نامه میتوانید درخواست توضیحات کامل درباره وضعیت پرونده و پرداخت خسارت خود را مطرح کنید. 2. شکایت از بیمه: اگر بیمهگر پاسخگو نباشد، میتوانید شکایت خود را به بیمه مرکزی ایران ارسال کنید. در شکایت، باید تمامی مستندات پرونده را پیوست کنید (شامل تأیید پزشکی قانونی، تأیید مقصر بودن، و سایر مستندات مربوط به پرونده). 3. مراجعه به دادگاه: اگر هیچ کدام از روشهای فوق مؤثر واقع نشد، میتوانید شکایت حقوقی علیه بیمهگر طرح کنید تا تکلیف خسارت و تأخیر در پرداخت مشخص شود. بیمهگران مسئولیت دارند که طبق ضوابط بیمهای خسارت را پرداخت کنند و تأخیر غیرموجه در این امر میتواند منجر به مسئولیت برای آنها شود. با آرزوی موفقیت.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.