با درود پرسشگر ارجمند قانونا قابل شکایت و پیگیری است بدیهی است هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است
درود، برای پیگیری این موضوع و شکایت از شخصی که از خط شما سوءاستفاده کرده، مراحل زیر را میتوانید دنبال کنید: 1. تماس با اپراتور: با اپراتور موبایل خود تماس بگیرید و اعلام کنید که خط شما گم شده و شخص دیگری از آن استفاده میکند. اپراتور ممکن است بتواند اطلاعات مربوط به خط و تاریخهای استفاده آن را در اختیار شما قرار دهد. 2. ثبت شکایت: شما میتوانید به پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنید. در شکایت، باید توضیح دهید که خط شما در اختیار شخص دیگری قرار گرفته و او از آن برای تماسهای غیرقانونی استفاده کرده است. پلیس فتا میتواند با استفاده از اطلاعات تماسهای انجام شده و پیامرسانهای خارجی، فرد مورد نظر را شناسایی کند. 3. مراجعه به دادگاه: در صورتی که شکایت به مرحله قانونی رسید، میتوانید از طریق دادگاه اقدام کنید تا حقوق شما در این زمینه محفوظ باشد. در نظر داشته باشید که پیگیری این موضوع به دقت و زمان نیاز دارد. سعی کنید تمامی اطلاعات و شواهد مرتبط را جمعآوری کنید. با آرزوی موفقیت
سلام خط را بسوزانید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.