درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از کار افتادگی با بیماری صرع یا تشنج

با سلام بنده 40 سال سن دارم و از سال 75 صرع دارم و قرص دپاکین 500 و تگرتول 400 استفاده می کنم و سه سال است ديسک کمر و تنگی کانال نخاعی دارم و 9 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی هستم کارگران ساختمانی میریزم آیا میشه از کار افتادگی بگیرم لطفا توضیح دهید ممنونم

پاسخ ها

با درود پرسشگر ارجمند باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد
مدارک خود را به کمسیون مربوطه ارایه و درخواست خود را بیان کنید تا بررسی کنند
با سلام تقاضای ارجاع به کمیسیون مربوطه در تامین اجتماعی کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص