قریب به دو ماه پیش از طریق یکی از سایتهای اینترنتی ( که در هنگام خرید اینماد داشت ولی چند روز بعد اعتبار آن منقضی شد) سه قلم کالا را خریداری کردم. بعد از یک ماه تاخیر در ارسال کالا تنها دو عدد از اقلام خریداری شده فرستاده شده و فروشنده اعلام کرد که قلم سوم را جداگانه فرستاده، ولی تا به امروز نه کالایی ارسال شده و نه کد رهگیری مرسوله ای برایم پیامک شده.
خواستم ببینم چگونه باید این مساله را پیگیری کرد.
با سلام
از طریق پشتیبانی سایت چنانچه اقدام موثری انجام نشد امکان پیگیری از طریق شورای حل اختلاف خواهید داشت.
10:26:36 1403/1/24
عدم ارسال خرید اینترنتی خرید اینترنتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.