مشاوره حقوقی رایگان - ارسال لیست بیمه

سلام من لیست بیمه کارگران رو رد کردم ولی متاسفانه تاریخ ترک کار برج 12 رو ثبت نکردم برگه پرداخت هم گرفتم اشتباهی برای ترک کارگران پیش میاد؟ مابقی حق بیمه کارگران توسط بیمه پرداخت می شود؟ بیمه بیکاری بهشون تعلق می گیرد؟

پاسخ ها:


به اداره کار مراجعه و در دفتر مربوطه گزارش ترک کار دهید

15:20:22   1399/1/28

سوالات مرتبط

قطع بیمه بیکاری به دلیل اشتباه کارفرما
سلام من از 1403/03/01 تا برج 9 بیمه بیکاری دریافت کردم در تاریخ 10/25 به من زنگ زدن گفتن کارفرما ترک کار شمارو نزده ، از طرف تامین اجتماعی بازرس رفته به محل کار و دیده من نیستم روز بازدید تاریخ 4/15 و...
ارسال لیست بیمه با شخص بازنشسته
سلام یه کارمند بازنشسته داریم و میخوام لیست بیمه رو ارسال کنم این شخص را چطور در لیست بیارم که با تعداد افراد شاغل واقعی ارسالی با دارایی یکی باشه؟...
ارسال دو لیست بیمه متفاوت از یک شرکت
با سلام و احترام خدمت وکلای محترم دادراه. بنده رئیس هیات مدیره یک شرکت با مسئولیت محدود هستم و با عموی خودم شریک هستم و ایشون مدیر عامل شرکت هستند. در شرکت ما دو لیست بیمه برای سازمان تامین اجتماعی ار...
اشتباه در ارسال لیست بیمه
سلام. لیست بیمه تیرماه رو رد کردیم و تایید هم شده و فیش واریز صادر شده است ولی یکی از بچه ها رو جا انداختم. میشود لیست بیمه یک نفر رو جداگانه ارسال کنیم؟...
ارسال لیست بیمه
سلام . چند تن از پرسنل از شرکت رفته اند و ترک کار خورده اند . الان که چند ماه بعد است میخواهیم عیدی و سنوات انها را پرداخت کنیم که در لیست بیمه رد نشده بوده است تکلیف چیست ؟...