با سلام
من کالایی رو خریداری کردم و چند روز بعد کالا دچار مشکل اساسی شد. برای استفاده از گارانتی مراجعه کردم و مرکز خدمات تایید کردند که نقص شامل گارانتی میشه. کالا رو پس گرفتند اما وجه رو عودت نمیدند بلکه به جاش «اعتبار خرید» بهم دادند که فقط میتونم توی فروشگاه خودشون خرجش کنم. مساله اینه که کالاهای مشابه که بهم ارائه میدند قیمتشون دو برابر کالایی هست که مرجوع شده، بنابر این در عمل من باید به اندازه همون وجهی که قبلا پرداخت کردم مجددا پرداخت کنم تا بتونم کالای مشابه رو بگیرم. اینکه وجه کالا عودت داده نمیشه و به جاش اعتبار داده میشه از پیش جز شرایط گارانتی ذکر نشده بوده. آیا فروشگاه مجاز به این کار هست؟ اگر نیست از طریقی میشه وجه رو پس بگیرم؟
شکایت کنید و وجه را مطالبه نمایید
00:38:16 1398/11/22
استرداد وجه کالا گارانتی کالا پرداخت وجه کالای مرجوعی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.